Köpstopp – nedräkning

Det är roligt att ett helt gäng, både bloggare och andra, bestämt sig för att hänga på köpstoppet! Överenskommelsen är att köpstoppet pågår 15/11 – 15/12 och det gäller kort och gott allt skönhetsgunk. Jag kommer personligen att inkludera även kläder, skor och accessoarer i mitt köpstopp.

Vi som är med är:

Har jag missat någon? Hojta till så uppdaterar jag listan!

Så, start fr o m imorgon, eller midnatt, för den som vill klämma in lite nätshopping de sista skälvande timmarna 😉

Pepp och glada tillrop på twitter: #köpstopp

4 reaktioner på ”Köpstopp – nedräkning

  1. Hänger nog med på även kläder, skor och accessoarer också! Nu har man ju verkligen anledning att försöka använda allt man har hemma, inom alla kategorier! Bra initiativ tycker jag! =)

Vad tycker du?

