IsaDora Chateau Grey

Swatch IsaDora Chateau GreyChateau Grey är ett av de nya lack som IsaDora släppt under hösten. Jag brukar oftast dras till de mörka lacken i höst- och vinterkollektionerna men den här säsongen finns det flera fina ljusa lack i IsaDoras trend-kollektion (tidigare har jag visat Crème de la Crème som också är tjusigt)! Chateau Grey är ett ljust gråblått krämigt lack med fint, diskret, silvrigt skimmer.

Det täcker bra – nästan helt täckande redan vid första lagret men jag valde att ta ett till för att få helt jämn täckning.

Swatch IsaDora Chateau Grey

Swatch IsaDora Chateau GreyVad tycker du om färgen? Liknaglar? Jag tycker om det väldigt mycket och trivs bra med det på naglarna!

5 reaktioner på ”IsaDora Chateau Grey

    • Sådär blir det ju ibland, att man tröttnar på en viss färg! Själv är jag inte alls less på grått för tillfället, däremot väldigt trött på lerfärgade naglar. Men sånt kommer ju och går!

Vad tycker du?

