Essie Cocktail Bling vinter 2011

Alltså, jag vet faktiskt inte riktigt hur det här gick till. När jag såg bilder på Essies vinterkollektion Cocktail Bling var jag inte särskilt imponerad och tänkte inte så mycket mer på den. Vid en lackbeställning åkte Bobbing for Baubles med utan att jag ens visste om att det var ett nytt lack. Sedan insåg jag det och började snegla på de andra lacken i kollektionen lite mer ingående. Ett efter ett har de hamnat hos mig och nu har jag plötsligt köpt både Bangle Jangle, Brooch the Subject och School of Hard Rock. Fyra av sex lack i kollektionen med andra ord!

Essie Cocktail Bling winter 2011: Brooch the Subject, Bangle Jangle, School of Hard Rocks, Bobbing for Baubles

Så kan det gå! I alla fall för mig ibland.

Har du skaffat några av lacken från kollektionen, eller är det något du spanat in och funderar på att köpa?

4 reaktioner på ”Essie Cocktail Bling vinter 2011

  1. Jag brukar vara ganska pepp på Essie, men är faktiskt inte så jättefrestad av denna kollektionen. Kanske sugen på det blå, det röda och det gröna, men tänker att jag troligen har liknande lack i samlingen redan.

  2. Kerstin: Ja så kände jag också först, men sedan så har jag trillat dit successivt…

    Sminkan: Ja den såg ju gudomlig ut på dig – det är det sista jag köpt och det var efter att jag sett dina bilder 🙂 Själv är jag kär i Brooch the Subject som jag använt flera ggr men missat att fota – men jag har en hangup just nu på bl a nudeiga lack.

Vad tycker du?

