Lumene Beauty Base Dark Under Eye Concealer

Lumene Beauty Base Dark Under Eye ConcealerFör ett tag sedan skrev jag om svårigheterna att hitta en concealer för mörka ringar under ögonen som funkar och att jag faktiskt hittat en favoritconcealer från Dior. Efter att ha provat Lumene Beauty Base Dark Under Eye Concealer är jag beredd att utse den till ett mycket bra, och betydligt mer prisvärt, alternativ.

Jag vet inte hur väl nyansen verkligen passar till alla hudtoner, men till min passar den i alla fall väldigt bra. Konsistensen är lätt och jag tar en knappnålsstor klick som jag duttar ut med ringfingret och klappar tills den smält ihop med huden och inga kanter syns.

 

Den döljer absolut mina mörka ringar under ögonen (som i och för sig inte är extrema, men jag har en mörkare skugga där, helt klart). Concealern sitter bra och lägger sig inte i de fina linjerna under dagen.

Läs också gärna  inlägget om Lumene Beauty Base med produktinformation om alla produkter i Beauty Base-serien. Concealern har jag fått i ett pressutskick.

3 thoughts on “Lumene Beauty Base Dark Under Eye Concealer

Vad tycker du?

