Viva la Diva nagellack Fame

Fame är ett av Viva la Divas nyheter för hösten. Det här är ett metalliskt lack med extremt bra täckning – här har jag ett lager.

Swatch Viva la Diva nagellack 131 Fame

Färgen är ganska svår att beskriva tycker jag! Basen är en mörk varm gråsvart nyans. Sedan har lacket ett metalliskt skimmer där jag tycker man kan skymta både guld, brons och mörkgrått. Väldigt snyggt tycker jag, liknar inte något annat lack jag har! Vi tar lite fler bilder, så ni ser hur fint det är:

Swatch Viva la Diva nagellack 131 Fame

Swatch Viva la Diva nagellack 131 Fame

Swatch Viva la Diva nagellack 131 Fame

Ser ni hur perfekt det har lagt sig över nageln trots att det bara är ett lager?

Det ska erkännas att jag inte är något fan av Viva la Divas lack sedan tidigare, men när jag såg höstens nykomlingar föll jag för flera stycken, så det kommer fler framöver…

6 reaktioner på ”Viva la Diva nagellack Fame

Vad tycker du?

