China Glaze Champagne Bubbles

China Glaze Champagne BubblesChampagne Bubbles är årets guldlack från China Glazes julkollektion.

Jag tyckte det såg läckert ut med sin gulguldiga bas och silverfärgade microglitter, men när jag provade det insåg jag att jag fortfarande inte trivs i guldlack som är kraftigt gula, tyvärr.

Det är så himla synd – det här är ett jättefint lack, men det ser hur läskigt ut som helst på mina naglar (därför finns det nu med bland mina auktioner på Tradera, efter ett ynka test och som det ser ut just nu kan man få det för en femma!).

Swatch China Glaze Champagne Bubbles

Swatch China Glaze Champagne Bubbles

Formulan är lite skir – här har jag tre lager, i och för sig ganska tunna, vilket jag tyckte krävdes för att kännas täckande.

6 reaktioner på ”China Glaze Champagne Bubbles

  1. Sminkan: Åh, dem gillar jag, men däremot den gula färgen… nej, inte på mig!

    Nailtastic: Det är svårt det där med när det blir för gult. Men nån måste det väl passa på, eller…?

    Kerstin: Ja, det passar även mig bättre.

  2. Nja, mja.. Inte riktigt min stil. Det blev någon konstig blandning av senap och guld som jag inte riktigt kan sätta fingret på.. ^^

    • … det där senap-inslaget är nog delvis mina bilder som är lite missvisande faktiskt, det ser man inte alls mycket av IRL.

      I senap-kategorin finns ju annars Trendsetter som jag förvånade mig själv med att bli lite kär i 🙂

Vad tycker du?

