IsaDora Crème de la Crème

Jag fortsätter med ett annat ljust lack – Crème de la Crème från IsaDoras höstkollektion. Jag har läst ganska blandade åsikter om det här lacket på andra bloggar men måste säga att jag älskar det! Färgen är varmt gräddvit och lacket har ett fint pärlemorskimmer.

Swatch IsaDora Wonder Nail Crème de la Crème

Swatch IsaDora Wonder Nail Crème de la Crème

Swatch IsaDora Wonder Nail Crème de la Crème

Formulan är perfekt och det är väldigt lätt att applicera och få ett snyggt resultat, något som kan vara knepigt med ljusa och helt täckande lack. Men det här flyter ut över nageln och lägger sig jämnt och alldeles perfekt. Jag får inga ränder eller ojämnheter på naglarna utan det ser nästan sammetslent ut.

10 reaktioner på ”IsaDora Crème de la Crème

    • 🙂 Ja en sån här färg kräver mer av matchningen mot hudtonen, helt klart! Jag tror i och för sig att det är fint även om man är ännu lite ljusare än vad jag är.

  1. Fru Vesa: Ja jag trivdes med det! Det är nog en sån färg som man måste prova för att veta om man trivs i den eller ej.

    Josephine: Kul att du gillar den!

Vad tycker du?

