Misa Pop the Clutch

Misa Pop the Clutch, från kollektionen Hip to my Jive, är ett mjukt och milt rosa krämlack. Färgen är diskret, snäll och söt – det drar inte blickarna till sig men ibland vill jag ha en vilsam och mer neutral färg och då passar det här bra. Formulan är trevlig att lacka med – jag har två lager för att få det jämnt och helt opakt.

Swatch Misa, Hip to my Jive collection, Pop the Clutch

Swatch Misa, Hip to my Jive collection, Pop the Clutch

Swatch Misa, Hip to my Jive collection, Pop the Clutch

Är du som jag – vill ha omväxling mellan färgsprakande och uppseendeväckande lack och mer diskreta och nedtonade?

5 reaktioner på ”Misa Pop the Clutch

  1. Jag vill också variera mig. Det blir roligare så och man uppskattar aldrig ett krämlack mer än efter att man haft glitter, om du förstår hur jag menar. Det här lacket hade en väldigt fin, pudrig, nyans. Jag blev sugen på att skaffa det själv.

  2. Sminkan: Ja, absolut – en lite pudrig nyans!

    Kerstin: Tack!

    Nailtastic: Ja det är en söt färg och med en fin lyster.

    Josephine: Visst behöver man lite omväxling emellanåt!

Vad tycker du?

