OPI I’m Fondue of You

I’m Fondue of You kom hösten 2008 och är ett mellanmörkt rödbrunt lack med väldigt diskret skimmer. En väldigt klassisk, enkelt och ”bärbar” färg – kanske låter tråkigt, men jag tycker den är fin! Det är lite blandade känslor att lägga ut det här inlägget – bilderna låg i kameran men jag har samtidigt också bestämt mig för att låta lacket hitta ett nytt hem eftersom jag har andra lack som är närmast identiska.

Swatch OPI I'm fondue of You

Swatch OPI I'm fondue of You

Swatch OPI I'm fondue of You

Det har en krämig och lättmålad formula och lacket flyter ut fint över nageln. Jag tror att man kan klara sig med ett lager om man är noga, men med två får man garanterat ett jämnt och fint resultat!

6 reaktioner på ”OPI I’m Fondue of You

    • Russin – så bra beskrivning, det har jag inte tänkt på! Jag håller med dig, det är kanske ingen nyans man blir lyrisk över. Men klassisk, elegant och bärbar, tycker jag!

Vad tycker du?

