Honk if You Love OPI

Nu testar jag att blogga med wordpress iphone-app… Måste bara visa det snygga Honk if You Love OPI! Jag hade inte så höga förväntningar på detta – ännu ett auberginelack liksom… Men det är magnifikt på naglarna; fyllig djup färg och verkligen högblank finish!

20111014-170508.jpg

4 reaktioner på ”Honk if You Love OPI

    • Tack, vad kul att du gillar den! En liten förändring, men jag tyckte det var lite färglöst 🙂 Jag kan tänka mig att du har ett och annat auberginefärgat krämlack i gömmorna 😉

Vad tycker du?

