Nubar Gem

Nubar GemGem från Nubar är ett vackert beige-rosa-lila lack med holografiskt glitter.

Det ser kanske oansenligt ut i vissa vinklar med sin ganska anspråkslösa färg, men glittret ger fantastiska reflektioner i olika vinklar och ljus!

Swatch Nubar Gem

Swatch Nubar GemSwatch Nubar GemLacket är ganska skirt, här har jag tre lager för att få bra täckning. Glittret ger en knottrig yta och även efter ett lager Seche Vite känns ytan faktiskt inte helt slät utan man kan behöva två lager för att jämna ut knottrorna helt.

Jag brukar inte vara så förtjust varken i holo eller glitter, men med Gem på naglarna har jag trivts väldigt bra tack vare kombinationen av den diskreta färgen och det fantastiska holo-glittret!

7 reaktioner på ”Nubar Gem

  1. Kerstin: Ja jag vet att du gillar holo! Jag är inte lika frälst, men såna här lite diskreta holosar är jag svag för 🙂

    Josephine: Ja visst är det?

    VeronicaV: Jag är väldigt glad att jag köpte det!

    Honi: Det är precis det jag också gillar med Gem!

Vad tycker du?

