OPI Road House Blues

Nu pausar jag från glitter och visar istället Road House Blues från OPI, som ingår i Touring America-kollektionen. Det är ett mörkt marinblått krämlack med viss dragning åt lila, om än ganska lite. Ett trevligt lack att måla med, täcker bra och rinner inte ut över nagelband. Här har jag två lager:

Swatch OPI Touring America Road House Blues

Swatch OPI Touring America Road House Blues

Swatch OPI Touring America Road House BluesJa, vad säger man? Absolut fint, men inte trilla-av-stolen-fantastiskt, tycker jag. Vad tycker du?

 

3 reaktioner på ”OPI Road House Blues

  1. Mona: Där ser man! Kanske är för att mina naglar är så korta att det ser ut som tånaglar? 😉

    Sminkan: Att det blev så jämnt och fint har jag faktiskt lackets formula att tacka för – det var väldigt lätt att ”placera” utan att det rann iväg.

Vad tycker du?

