IsaDora Golden Breeze

IsaDora Golden Breeze

I kameran hittade jag bilder på en hel del saker jag inte bloggat om ännu, så här kommer genast ett till lackinlägg!

Ett av sommarens reaköp är det duokroma lacket Golden Breeze från IsaDora som jag fick för 29:- på Åhléns.

Tyvärr är det här inte en färg för mig. Den skiftar från varmt bärnstensbrunrosa till en nyans som jag inte vet om jag ska beskriva som mässing eller koppar. I vissa vinklar anar man också inslag av grönt. Jag tycker färgerna och skiftningarna är läckra, men det passar faktiskt inte mina färger alls, utan ger mina händer en lite sjuklig ton…

Här har jag två lager, toppat med Seche Vite:

Swatch IsaDora Perfect Nail Polish Golden Breeze

Swatch IsaDora Perfect Nail Polish Golden Breeze

11 reaktioner på ”IsaDora Golden Breeze

  1. Jag tyckte det var himla fint! Jag hoppas att jag lyckas hitta det någonstans. Det påminner om något annat lack men jag vet inte vilket. Ett från Nubar tror jag…

  2. Veronica: Håller tummarna för att du kan hitta det nånstans! De flesta har ju plockat bort sina realack nu, men du kan ju ha tur!

    Malin: Tycker du!? Eller jo, färgen är ju snygg, det är nog bara det att den inte klär mig särskilt bra…

    Honi: Höstigt – ja absolut!

    Josephine: Ja, den passar bra nu den här årstiden.

    Cactus: Så sant som det är sagt!

  3. Har du testat att lägga lacket över ett mörkare lack? Jag satt och lekte med andra duokroma lack från IsaDora härom dan, och skiftningarna fanns kvar, men ”grundtonen” ändras. Jag kan tänka mig att det kanske kan bli mer bärbart så?

  4. Kerstin: Ja det är ju fint, men inte riktigt på mig…

    Nailtastic: Ja gör det – jag misstänker att det är rätt gammalt dock.

    Linda: Vilken bra idé, det ska jag prova!

    Sminkan: Ja, det är synd att de har så få duokroma (och holografiska också för den delen).

Vad tycker du?

