Skön höst hos FACE Stockholm

Jag gillar skarpt modellbilden för FACE Stockholms höstkollektion 2011! En naturlig look men med edge – jag gillar framför allt inslaget av orange på ögonlocken och även sättet makeupen är lagd, vilket ger ögonen en lite mer rund form. Den här kommer jag definitivt inspireras av i makeuper framöver!

4 reaktioner på ”Skön höst hos FACE Stockholm

  1. Den här bilden har jag också reagerat på, precis up my alley. Funderar bara på vad för färg jag kan byta ut den orangea mot, jag passar inte i det alls, men jag vill ha något som funkar både på läpp och ögonlock. Rosa kanske?

  2. Kerstin: Ja det är fint!

    Mona: Påminner mig om förra hösten då den monokroma trenden kom. Rosa funkar säkert bra, eller en mjukare orange som är mer korall kanske?

Vad tycker du?

