Glitter var det här!

Jag tycks ha gått ner mig lite i glitterlacksträsket. Så fort China Glazes julkollektion Let it Snow dök upp på Nailsupplies kunde jag inte hålla mig utan beställde ett gäng av lacken ur kollektionen. Några andra slank också med såklart:

China Glaze Snow Globe, Twinkle Lights, It's Alive & Tinsel TownChina Glaze Snow Globe, Twinkle Lights, It’s Alive & Tinsel Town

It’s Alive hör ju inte till julkollektionen men fick hänga med ändå!

China Glaze  Champagne Bubbles & Glittering GarlandChina Glaze Champagne Bubbles & Glittering Garland

Visst ser de härliga ut?

China Glaze Snow GlobeSnow Globe

China Glaze Twinkle LightsTwinkle Lights

China Glaze It's AliveIt’s Alive

China Glaze Tinsel TownTinsel Town

Några Misa-lack fick också följa med:

Misa Surreal Escape Grey MattersMisa – Surreal Escape – Grey Matters

Misa Surreal Escape Beyond InfinityMisa – Surreal Escape – Beyond Infinity

Misa Hip to my Jive Pop the ClutchMisa – Hip to my Jive – Pop the Clutch

Misa Hip to my Jive Bop Till You DropMisa – Hip to my Jive – Bop Till You Drop

Det gick rasande fort att få leveransen den här gången – jag tror banne mig att det tog mindre än en vecka!

Säg mig, vilket lack är du mest nyfiken på att se?

19 reaktioner på ”Glitter var det här!

  1. Jag är supernyfiken på Misas Bop til you drop eftersom jag letar efter en dupe till ett H&M nagellack som inte tillverkas längre!

Vad tycker du?

