IsaDora Big Bold Mascara

IsaDora Big Bold MascaraJag har fått möjlighet att testa IsaDoras nya volymmascara som går under namnet Big Bold mascara.

Den kombinerar en formula som ska vara både vårdande och volymgivande med en speciell borste som ska bidra till att ge volym vid applicering.

Borsten är verkligen enorm…:

IsaDora Big Bold mascara

Jag brukar gilla stora borstar (t ex är Maybellines the Colossal fortfarande en favorit hos mig) men det är något med Big Bold – borsten och eller formulan, jag vet inte – som inte alls funkar för mig. Mina fransar blir ostyrigt spretiga och istället för volym blir det snarare spindelben och i värsta fal klumpar (jag har använt den i en makeup som jag visat).

Tyvärr, Big Bold gör inga underverk när det kommer till volymen. Däremot håller den bra och och ger väldigt lite nedfall under ögat under en hel dag.

2 reaktioner på ”IsaDora Big Bold Mascara

Vad tycker du?

