Jag försökte verkligen

Chanel Péridot

Till slut kunde inte heller jag motstå snygga Péridot från Chanel. Det här är mitt första Chanellack, faktiskt mitt första lack i den här prisklassen över huvud taget. Hoppas det är värt det…

I vilken utsträckning handlar du från den här typen av märken? Särskilda produkter?

12 reaktioner på ”Jag försökte verkligen

  1. Ååh! Det är så vackert! Själv har jag inte ens vågat testa mitt än, pga rädsla för för höga förväntningar.

    Tycker att priset är i det saftigaste laget, och har därför bara två lack i den här prisklassen. Har dessutom fått båda i present, och nu önskar jag mig förstås fler.

  2. Chaosophia: Ha ha, men det måste du ju göra! Själv väntar jag på en lugn stund så jag ska få prova mitt – jag är grymt nyfiken, både på färg, finish och formula.

    Cactus: Ja det är väl så, att det ska något väldigt speciellt för att man ska sträcka sig så långt i pris… Låter ju lovande!

    Tina: Graphite ser också läckert ut!

    Honi: Det kändes verkligen som att unna sig något extra utöver det vanliga att slå till på detta!

  3. Emma: Ja kanske det, jag vågade inte titta på de andra utan satte på mig skygglappar och gjorde det jag skulle snabbt för att inte frestas av mer… 🙂

    Mona: Nej till det priset är det ju inte ett självklart köp, trots att det är så snyggt!

  4. gillar både peridot och graphite väldigt väldigt mycket, men det finns inte på kartan ens om jag hade råd att betala 250 för ett nagellack. no way!! 😦

  5. Äh, du har just fött barn! Klart du ska ha ett dyrt nagellack!
    Jag har just nu mitt Peridot på tånaglarna eftersom städning av dagis och 2 omgångar med svinkoppor och halsfluss (tvättatvätta, spritasprita) gjort att naglar o nagelband är bortom räddning men åh vad jag tycker det är fint!
    Vet inte om jag skulle köpt det för 250:- men med min Arlandarabatt gick det på typ 185:- och det är det helt klart värt!

Vad tycker du?

