Oriflame Studio Artist

Med en nyfödd bebis hemma blir det inte att jag går på några events just nu, så då blir man ju extra glad när man istället får nyheterna hemskickade – otroligt lyxigt! Nyligen hade Oriflame en festlig tillställning för att lansera sin nya makeupkollektion Studio Artist. Produkterna är framtagna tillsammans med makeupartisten Jonas Wramell och svenskan Malin Åkerman är kollektionens ansikte.

Oriflame Studio Artist Malin Åkerman

Alla produkter i kollektionen har en speciell formula som Oriflame kallar Illuma Flair Complex™ som ska göra att huden och makeupen ser felfri ut i alla sorters ljus genom att reflektera och fördela ljuset jämnt över huden.

Jag har fått hem en foundation, ett puder och två nyanser av läppstiften. Lite kollektionsbilder på produkterna:

Oriflame Studio Artist Foundation

Oriflame Studio Artist Puder

Oriflame Studio Artist LipsticksJag har behov av ett nytt puder så det kommer vara en av de första produkterna att testas av de jag fått! Dessutom blev jag positivt överraskad när jag snabbswatchade den foundation jag fått – ofta brukar färgen vara för mörk men den jag fick var en ljus nyans som ser ut att passa min hudton riktigt bra!

Vad tycker du?

