Rensning pågår

Nu gör jag en rensning igen och hoppas att produkter som jag inte använder – på grund av att jag har dubletter eller för att de helt enkelt inte passar mig – ska hitta nya hem. Tradera eller Bloppis – jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Här kommer i alla fall en förhandstitt på en del av produkterna det handlar om:

Närbilder är under bearbetning. Är det något du är intresserad av något redan nu – lämna en kommentar!

23 reaktioner på ”Rensning pågår

  1. Jag ser den inte på bilden, men om du har China Glaze Zombie Zest och vill bli av med den så köper jag den mer än gärna. Jag hittar den inte någonstans – inte ens på nailsupplies.
    /Veronica

  2. Attans att man var sen med att få syn på dessa godsaker! Jag är ju också intresserad av Daisy men även bronzingpuder och opi-lacken.
    Väntar ivrigt på mail!

Vad tycker du?

