OPI Animal-Istic

Animal-Istic tillhörde inte de lack som klassas som ”glitterlack” i OPI The Muppets, men det glittrar ganska bra ändå. Jag vet inte riktigt vad det här är för typ av lack? Skimret är mer grovkornigt än vad jag är van vid hos skimmerlack. Nåväl, det glittrar och glimrar i alla fall.

Animal-Istic är bland de snyggaste lack jag testat i år! Färgen skiftar mellan röd och rosa, med inslag av korall, vilket inte riktigt vill visa sig på bild. Glitterpartiklarna upplever jag som rosa eller korallfärgade, jag är inte säker.

Swatch OPI The Muppets Animal-Istic

Swatch OPI The Muppets Animal-Istic

Swatch OPI The Muppets Animal-Istic

Ett lager! Full täckning. Suverän formula, torkar snabbt. Älskar!

7 reaktioner på ”OPI Animal-Istic

  1. Honi: ja, och det är ännu finare IRL!

    Kerstin: nej, jag har inte det (men det står på önskelistan 🙂 ), men jag har kollat på det och det har ett mycket mer ”traditionellt” skimmerlacksskimmer i sig, partiklarna i detta är betydligt större. Jag tror att basen drar lite mer åt jelly hos det här också.

    Chaosophia: ja – jätteläckert!

    Nailtastic: ja det är helt gudomligt! Blir kul att höra vad du tycker om det, och det är som sagt ännu snyggare IRL än vad bilderna visar!

Vad tycker du?

