Mina första Nubar-lack

I min beställning från BeautyBay tog jag med några Nubar-lack, ett märke som jag fortfaranade inte testat men som man ständigt ser snygga NOTD:s med på andra bloggar. Jag är inte alls bekant med Nubars sortiment, så jag vet inte hur begränsat utbudet var hos BeautyBay. Hur som helst valde jag dessa fyra:

Nubar Fire SparkleFire Sparkle

Nubar GemGem

Nubar JewelJewel

Nubar Strawberry TruffleStrawberry Truffle

Gem och Jewel är båda holografiska och de ser väldigt lika ut på flaskbilderna. IRL ser man skillnaden tydligare; Jewel är mörkare och mer brun och Gem ljusare, med dragning åt rosa/lila. Några jag var sugen på men valde bort för att begränsa beställningen är Verde, Vino och Prize som jag spanat in på andra bloggar.

5 reaktioner på ”Mina första Nubar-lack

Vad tycker du?

