China Glaze Señorita Bonita

Señorita Bonita kom med en av vårens kollektioner från China Glaze och lockade mig inte så mycket då, men efter att ha sett bilder på det på otaliga skönhetsbloggar har begäret växt… Jag brukar ha lite svårt för lila lack, men det här är verkligen fantastiskt! Jag älskar den lila nyansen och det fina rödlila glittret i lacket. Tycker man om lila är Señorita Bonita ett måste!

Swatch China Glaze Señorita Bonita

Swatch China Glaze Señorita Bonita

Swatch China Glaze Señorita Bonita

Klicka gärna upp sista bilden för att verkligen se glittret!

Lite skirt ska tilläggas – här har jag två lager men kände efteråt att jag nog egentligen skulle vilja ha ett lager till för att få ännu bättre fyllighet och djup.

7 reaktioner på ”China Glaze Señorita Bonita

  1. Kerstin: Ja då är det ju en annan sak. Jag har väldigt få lila lack så hos mig blev det ett välkommet tillskott 🙂

    Nailtastic: Ja, visst är det!?

Vad tycker du?

