OPI Uh-Oh Roll Down the Window

Uh-Oh Roll Down the Window från Touring America-kollektionen – kan det bli mer olivgrönt än såhär?? Jag tycker jätemycket om färgen och är glad över att den inte drar mer åt gult än den gör. Den här trivs jag bra i och kommer använda mycket i höst!

Uh-Oh… är ett rent krämlack med väldigt bra täckning. Jag har två lager för att jag var lite slarvig första omgången, men jag tror att man kommer undan med ett utan problem. Precis som många krämlack är det lite tjockt i konsistensen.

Swatch OPI Touring America Uh-Oh Roll Down the Window

Swatch OPI Touring America Uh-Oh Roll Down the Window

Swatch OPI Touring America Uh-Oh Roll Down the Window

4 reaktioner på ”OPI Uh-Oh Roll Down the Window

  1. Johanna: håller med dig 🙂 Och det här är verkligen ett bra köp – ett riktigt snyggt grönt lack!

    Kerstin: ja jag vet inte… det känns ganska långt ifrån Jade faktiskt.

    Josephine: ja, det är grymt snyggt!

Vad tycker du?

