Makeup från Tromborg

För ett tag sedan tipsade jag om en tävling hos Eleven där man kunde vinna ett kit med mineralmakeup från danska märket Tromborg. Självklart var jag själv med och tävlade, och döm om min förvåning när jag upptäckte att jag var en av de tre vinnarna! Helt ärligt, jag brukar aldrig vinna, varken på lotter eller i andra tävlingar. Jag blev jätteglad och hoppas såklart att någon av er läsare var bland de andra två som vann!?

Det här ingick i vinstpaketet:

Tromborg mineralmakeup: mineral foundation, blush, eyeshadow, lip pen & deluxe kabuki buffer

Jag fick välja nyanser utifrån bilder på webben vilket ju alltid är lite svårt. Vi kikar lite närmre på vad jag valde:

Tromborg mineral foundation Vanilla

Tromborg mineral foundation i nyansen Vanilla, rekommenderas till ljus – normal hudton.

Tromborg mineral blush Rose

Tromborg blush i nyansen Rose – ser betydligt ljusare ut än jag tänkt mig, men jag tror att det kommer bli jättefint i vinter när min hy är ljusare än den är nu.

Tromborg mineral  eyeshadow Glimmer Green

Tromborg eyeshadow i färgen Glimmer Green – det här valet var svårt för det fanns många fina nyanser att välja mellan!

Tromborg Lip pen

Tromborg Lip pen #1 – en flytande läppglans i pennform med penselapplikator.

Tromborg Kabuki Buffer Brush

Tromborg Kabuki Buffer Brush – en kabukiborste tillverkad av 100% gethår.

Som sagt, jag har aldrig testat mineralmakeupen från Tromborg tidigare utan min enda erfarenhet av märket är en kroppsscrub i burk med citrondoft (jag minns den väl, älskade doften, och scruben) för ganska många år sedan. Däremot har jag hört mycket positivt om märket över lag, så det ska bli roligt att testa produkter ur makeupsortimentet!

P.S. Var med och tävlade och undrar om du vann? Jag blev inte kontaktad utan vinnarna annonserades längst ner på den här sidan, vilket är lite hemligt såklart. Men kolla där – kanske är du en av de andra två vinnarna?

6 reaktioner på ”Makeup från Tromborg

  1. Malin R: Då var den förmodligen lika fantastisk som jag minns den (annars kan man ju ha en tendens att försköna när man minns tillbaka…).

    Tina: Tack! Ja, jag blev jätteglad, och förvånad!

Vad tycker du?

