14. Hur förvarar du ditt smink?

En bild säger mer än tusen ord har jag hört:

Makeupoholics sminkhyllor

No comments.

7 reaktioner på ”14. Hur förvarar du ditt smink?

  1. Oki, tänkte de var en sån dära asdyr historia på 1600kr ex.frakt. Har sett dom dära väskorna på Jula med men jag hatar att gå in där så det blir aldrig nå väska för mig *skrattar* Vet inte ens vart jag ska ha den.

    • Nejdå, inte alls asdyr. Jag har själv aldrig varit inne på nåt Julavaruhus men fick dessa av min omtänksamme man (eller ordningssamme – han kanske var trött på mitt smink som drällde överallt…) 😉

  2. *garvar* du har en jäkla tur du. För mig är det tvärt om, jag är den pedantiske placerar allting rent människan. Killen är ” saker ligger vars jag slänger dom”. Blee

    • Jo men det vill jag också egentligen. Det är därför det står så mycket produkter löst bredvid och ovanpå… Jag vet inte vad man skulle ha för förvaring för att kunna överblicka allt och samtidigt ta så lite plats som möjligt…

Vad tycker du?

