Tillfälligt avbrott

Jag har haft lite annat för mig de senaste dagarna… Ligger lite efter med svar på kommentarer och även uppföljning på tävlingen, men det kommer, jag lovar! Jag har också en massa produkter och swatcher fotade och inlägg på g men det blir med lite lägre intensitet den närmsta tiden! Stay tuned!

27 reaktioner på ”Tillfälligt avbrott

  1. Bjooti: Tack! Grymt bra förslag – mkt roligare än att prata blöjor och bajsfärg 😉

    Kajalpennan: Tack! Ja, det har gått jättebra, skönt. Jag känner mig oförskämt pigg (well, vet ju av erfarenhet att man har lite hormoner i omlopp som gör sitt såklart)!

Vad tycker du?

