Nya skuggor från Lumene

Lumenes höstkollektion har jag knappt hört någonting om, men däremot sprang jag på en display med produkterna på Åhléns. Mina fingrar drogs till skuggorna som fanns i sex nyanser. Formulan var verkligen fantastisk – de är otroligt mjuka och krämiga och med en härlig metallisk finish. Eftersom de hade specialpris kunde jag inte låta bli att slå till på några stycken:

Lumene höst 2011: The Power of Arctic Shimmer - Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow

Kolla vad vackra de är i dosan:

Lumene Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow 20 Frosted ForestLumene Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow #20 Frosted Forest

Lumene Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow 21 Magical PolarLumene Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow #21 Magical Polar

Lumene Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow 25 Berries in the MarshLumene Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow #25 Berries in the Marsh

Det är knappt man vill sätta penslarna i dem… men jag är samtidigt väldigt nyfiken på att testa dessa lite närmre så det blir att hugga in någon dag!

7 reaktioner på ”Nya skuggor från Lumene

  1. Wysteriia: Ja, de verkar ha packat upp dem i vissa butiker men inte i andra. Men absolut en trevlig formula som skiljer sig från Lumenes tidigare skuggor!

    Malin R: Eller hur!? Jag är sååå svag för produkter som är fina i dosorna.

    Kerstin: Visst gör de!? Det var lite svårt att välja tyckte jag med, men den rödbruna (#21) och den gröna (#25) var givna och den sista slank bara med 🙂

  2. Tikaha: Både Åhléns, Kicks och även Lindex har väl Lumene i sitt sortiment. Spana in dem – de är jättefina!

    Caroline: Om jag minns rätt är ord. pris ca 110 SEK.

Vad tycker du?

