Vinn & recensera: Decubal Dry Scalp Treatment

Decubal Dry Scalp TreatmentHäromdagen fick jag en ny produkt från Decubal hemskickad – Dry Scalp Treatment. Det är en hårbottenkur för personer som har problem med torr hårbotten i form av fjällande hud, irritation och klåda, och den fungerar vårdande, lugnande och mjukgörande.

Produkten är fri från både parfym och konserveringsmedel och innehåller ingredienser som ökar blodcirkulationen, skyddar, vårdar och lindrar klåda. Kuren används 1-2 gånger/vecka och ska masseras in i hårbotten efter hårtvätt, verka 1-2 minuter innan den sköljs ur.

Jag har inte alls några problem med torr, kliande eller irriterad hårbotten, men eftersom pressutskicket säger att undersökningar visar att var femte svensk har det borde det finnas några av er läsare som har det.

Har du problem med torr och irriterad hårbotten och är intresserad av att testa Decubal Dry Scalp Treatment, och också recensera den?

Lämna en kommentar till det här inlägget och berätta varför du vill testa! Efter att du testat produkten under en tid vill jag att du lämnar ett omdöme som kommer att publiceras här på bloggen – en gästrecension helt enkelt!

Lämna din kommentar innan 31/8 då jag väljer en ”testpilot” bland er som svarat. Kom ihåg att lämna en mailadress så att jag kan få tag på dig.

8 reaktioner på ”Vinn & recensera: Decubal Dry Scalp Treatment

  1. Hej! Jag visste inte att den här produkten fanns! Det vore nåt för både mig och sambon. Jag har psoriasis sedan barnsben och den yttrar sig alltid i hårbotten och sambon med sitt riktigt tjocka tagelhår får lätt mjäll. Givetvis kan jag recensera produkten på bloggen! 🙂

  2. Halli hallå! Åh en produkt för hårbotten! Jag har psoriasis och det sätter sig nästan bara i hårbotten och ansiktet, i hårbotten kör jag med kortison, men det är ju inte bra i längden att hälla kortison och alkohol i hårbotten för ofta… Därför vore det underbart att få prova en produkt som kanske kan hjälpa litegrann!

  3. oj hur ska man kunna mäta sig med psoriasis :S jag har bara vanlig torr hårbotten. när man kliar så ser de ju ut som att man har mjäll :/ inte så kul direkt! har försökt många olika ”kurer” och schampon men inget verkar funka.. hade varit kul om man blev av med det!

    Bra blogg btw! ;P

  4. Hej! 🙂 Jag har psoriasis i släkten och sedan ett år tillbaka så har det börjat visa sig i min hårbotten också, lyckligtvis ganska milt än så länge men då jag har ganska mörkt hår syns det direkt när jag fjällar och håret blir ”dammigt”. Har länge letat efter en produkt som kan råda bot på min torra och kliande hårbotten så det vore roligt att testa! 🙂

  5. Hej!
    Jag har inte psoriasis eller eksem i hårbotten, men däremot problem med väldigt torr hårbotten som kliar och flagnar, ibland blir det också små sår. Det är som allra värst under de kallare månaderna, med andra ord heal tiden förutom på högsommaren.

    Jag har tidigare provat Acos gel för hårbotten som funkat sådär – det har lindrat hårbotten tillfälligt men ger ingen långvarig effekt. Det vore väldigt kul att testa på Decubals variant och se om den kan lindra en besvärlig hårbotten.

  6. Åh, det låter som något som skulle passa mig! Har torr lite eksem i hårbotten, eller mer torr och ibland ngt sår. Räcker att jag bara dra fingrarna genom håret eller liknande så efter det bruka mina tröjor vara vita på axlarna efter hårbotten.
    Villig att recensera hade gärna drivit en liknande skönhets blogg som du och många andra!
    / tovaawilliamsson@hotmail.com

Vad tycker du?

