HM Looks Great on You

Nailpolish by H&M Looks Great on YouNär jag i somras såg det nyuppackade tegelfärgade krämlacket Looks Great on You kunde jag inte motstå det – det kommer att göra sig väldigt bra till hösten tillsammans med jeansblått, beige och rost! Jag kan inte påstå att jag varit sugen på att använda det, förräns nu, när det börjar kännas lite mer höstigt.

Två lager behövs för jämn och fin täckning, här har jag avslutat med Seche Vite:

Swatch Nailpolish by H&M Looks Great on You

Swatch Nailpolish by H&M Looks Great on YouDet är onekligen en rätt speciell färg… Tror du att den här kommer att bli en av storsäljarna nu till hösten, eller kommer den att ratas? Personligen känner jag lite hat-kärlek, jag tycker färgen är snygg och helrätt till hösten, men den klär inte riktigt mig…

11 reaktioner på ”HM Looks Great on You

  1. Veronica: då kommer du säkert fastna för den och gilla den mer och mer framöver!

    Kerstin: så är det ju ibland – det är ju inte alltid man hakar på alla trender som kommer.

    Caroline: ja ibland får man ju sina hangups! Har man haft en sådan så kanske man inte blir lika fäst igen.

    Awesome Chemistry: härligt – klart du ska! 🙂

  2. Jag är sugen på färgen men den skulle knappast klä mig. Vi får se om jag plockar upp den. den fanns alla fall inte på mitt lokala H&M igår då jag var och spanade efter den.

  3. Tror inte att den kommer att följa med mig hem men man vet ju aldrig. Färgen påminner mig väldigt mycket om ett par svindyra mockabyxor, ett riktigt felköp som jag helst inte vill komma ihåg.

  4. Garanterad succé.. iaf I min höstbubbla. Jag vill ha detta på naglarna när jag plockar kantareller! Då är sommaren officiellt över och min älsklingsårstid här.

    • Kantarellplockarlack! 🙂

      Befriande att höra att det är fler som gillar hösten – jag trodde jag var ensam om att börja längta efter höst i mitten av augusti…

Vad tycker du?

