Försvunna bilder!

Jag har just gjort en upptäckt – det har hänt något knas med en stor mängd gamla inlägg. Istället för inläggens rätta bilder ser det numer ut såhär:

… och bilderna går inte att hitta i mitt arkiv i WordPress. Jag har lagt en del tid på att undersöka det här och är tyvärr inte så hoppfull. Nu handlar det som sagt om ett antal gamla inlägg (jag hittar ingen systematik i det, för det är långt ifrån alla gamla inlägg), så det kanske sällan ställer till problem, men om du är intresserad av t ex någon specifik lackbild som inte finns längre – lämna en kommentar eller maila så prioriterar jag det!

2 reaktioner på ”Försvunna bilder!

Vad tycker du?

