Välkomna mina nya darlings!

Äntligen!

Idag kom paketet jag väntat på i en evighet känns det som – min mastodontbeställning från Benefit Cosmetics. Jag gick lite överstyr och hade svårt att välja, sedan tog shoppingdjävulen över.

Benefit Bella Bamba, Sugarbomb, Hoola och DallasBella Bamba (skimrigt rouge), Sugarbomb (flerfärgat rouge), Hoola (matt bronzer) och Dallas (kombinerad bronzer/blush)

Har du något, eller flera av dessa? Berätta vad du tycker i så fall, eller om du har några andra Benefit-favoriter! Sedan tidigare har jag Coralista, Dandelion och Georgia i samlingen.

9 reaktioner på ”Välkomna mina nya darlings!

  1. Veronica: Kul att höra att du är nöjd, jag har hört mycket gott om Sugarbomb så jag har ganska höga förväntningar…

    Emma: En till positiv röst för Sugarbomb! Dandelion är ju rätt ljus, jag använder den helst tillsammans med ett rouge med lite mer färg faktiskt där Dandelion används över större yta och nästan har en higlighteffekt.

    Josephine: Jag återkommer med mer bilder på var och en av dem, samt swatches, tänkte jag!

    Honi: Ja, eller hur!? 🙂

  2. Jag kunde inte låta bli att köpa något när Beleza-Tina skrev om att de hade 20% (eller var det 25%?) på alla Benefits produkter hos Feelunique. Planen var att bara köpa ett puder, men det råkade bli två. Egentligen ville jag ha fler, men kontokortet sa ifrån. Sugarbomb och Bella Bamba fick jag hem. Bara testat Sugarbomb än så länge, men den trivdes jag väldigt bra med!

    • Ja, den kampanjen startades typ två dagar efter att jag skickat in min beställning…

      Men två nya är ju inte fy skam det heller – kul att höra att du trivs med Sugarbomb so far – jag ser fram emot att testa mina nykomlingar!

Vad tycker du?

