Den korta sminkutmaningen – jag hakar på!

31 dagar kändes lite mastigt, så när LipGloss Bitch tog fram en kortare lista började jag fundera och bestämde mig till slut för att haka på. Målsättingen är ett inlägg/dag enligt listan nedan. Och ja, som ni vet har jag en bebisleverans framför mig så jag kan närmast garantera att det kommer att bli någon form av uppehåll, men that’s life!

  1. Hur känner du dig utan makeup?
  2. Vilken är din favoritlook dagtid?
  3. Vilken är din favoritlook kvällstid?
  4. Vart handlar du helst dina skönhetsprodukter?
  5. Vad använder du regelbundet för basprodukter – foundation, concealer, puder etc?
  6. Berätta om några makeupfavoriter som du älskar lite extra just nu.
  7. Finns det någon färg som är typiskt du när det gäller makeup?
  8. Gillar du eyeliners? Vilken typ kör du helst?
  9. Vilka favoriter köper du om och om igen?
  10. Berätta om guldkornen bland dina verktyg.
  11. Hur målar du läpparna, skiljer du på vardag och fest?
  12. Vad har du alltid med dig i necessären?
  13. Berätta om din hudvårdsrutin.
  14. Hur förvarar du ditt smink?
  15. Vad inspirerar dig till att testa en ny produkt, färg eller look?
Har du en blogg och inte redan är igång med någon variant av listorna – haka på vetja!
4 reaktioner på ”Den korta sminkutmaningen – jag hakar på!

  1. Roligt att du kör också, jag gick in för den långa …. dock inte i rätt tidshållning, har inte riktigt tid att göra ett varje dag.=)

    • Ja, jag kände att den långa skulle bli mig övermäktig samtidigt som det var roliga frågor, men en kortad kändes mer rimlig – då var det svårt att motstå 🙂

Vad tycker du?

