1. Hur känner du dig utan makeup?

Kort och gott ofixad!

Jag har inga större problem att skippa ögonmejk och mascara men vill gärna dutta på lite foundation och rouge/bronzer, och kamma till brynen – i den prioriteringsordningen. Större delen av året är min hy ganska reaktiv och jag får lätt rodnader i huden, därför vill jag gärna fixa hyn för att känna mig pigg och fräsch. Men, jag visar mig då och då bland folk helt utan makeup, det är inte en principfråga.

4 reaktioner på ”1. Hur känner du dig utan makeup?

    • Ja, det där har väl gått lite i perioder för mig, men nu på senaste tid har jag prioriterat huden, till stor del för att min hy just är så reaktiv och inte så jämn och fin i tonen av sig självt som jag skulle önska. Däremot om man snabbt vill se lite fixad ut får man ju mer effekt om man lägger en färgstark ögonmakeup!

Vad tycker du?

