Lackleverans

Idag fick jag ett efterlängtat paket på posten – min senaste beställning från Nailsupplies. Jag beställde nio lack, några nyheter och några inte lika nya:

Nya lack hos makeupoholic

Vänstra kolumnen, uppifrån: China Glaze Loft-y Ambitions, China Glaze Brownstone, China Glaze Señorita Bonita och OPI Not Like the Movies.

Högra kolumen, uppifrån: Color Club Nothing but Truffle, Color Club Alias, Essie Very Structured och Essie Carry On.

Hm… jag inser att jag snöat in lite på tegel, brunt och rödbrunt! Tråkigt? Vi får väl se hur de här ser ut på helt enkelt!

Är det något särskilt av dessa du är nyfiken på?

P.S. Den uppmärksamme noterar att det är åtta lack på bilden. Sista platsen i lådan fick upptas av en ny flaska Seche Vite, som jag ser som en ren konsumtionsvara…

7 reaktioner på ”Lackleverans

  1. Sminkan: Jag med 🙂

    Kerstin: Ja det tycker jag, jag har tappat räkningen på hur många gånger jag handlat från Transdesign, numera Nailsupplies, det funkar alltid bra!

  2. Sugen blir man!
    Vad kostade frakten och hur lång tid tog det att få lacken?
    China Glaze Señorita Bonita och OPI Not Like the Movies blev jag mest nyfiken på.

    • Eller hur!?

      Om man väljer fraktalternativet ”Flat Rate Box” ryms nio lack, det kostar §20. Leveranstiden kan variera lite, men ca 7-10 dagar ungefär!

Vad tycker du?

