OPI Get in the Expresso Lane

Kajsa kommenterade att hon önskade att se OPI Get in the Expresso Lane från Touring America-kollektionen, så här kommer det!

NOTD OPI Get in the Expresso Lane

NOTD OPI Get in the Expresso Lane

Det är alltså ett mörkt krämlack i en kall brungrå, lite dimmig (eller dammig?), nyans. Jag tycker nog att det har mer grått än brunt i sig! I inomhusbelysning ser det nästan svart ut, men i dagsljus tycker jag den brungrå nyansen syns tydligare. Bra konsistens vilket gör det lätt att lacka med. För mig räckte det med två lager för att få fullständig och jämn täckning.

Kuriosa: Lacken i kollektionen har fått sina namn från olika städer i USA, och Get in the Expresso Lane har fått sitt från St.Louis, Missouri.

4 reaktioner på ”OPI Get in the Expresso Lane

  1. nej, jag känner inget för den här kollektionen. lacket är fint, absolut, men såg vi inte massor av den här färgen förra hösten? Jag tror jag är nöjd med Essie Smokin’ Hot och hoppar över OPI i år. Fast jag har känt så förr och sen köpt halva kollektioner… 😀

  2. Jag har inte testat min flaska ännu, men tycker inte Get In The Expresso Lane känns så upphetsande. Men så är ju inte brunt någon favvofärg för mig heller.

  3. Kajsa: Kul att du gillar det – vilken tur att jag swatchade det då! 🙂

    Sminkan: 🙂 Känner igen det där… Jag trivs med Get in the Expresso Lane på naglarna och gillar att det ligger mittemellan grått och brunt, men det är väl inte jätteunikt.

    Nailtastic: Jag gillar ju både nästan-svarta och bruna lack generellt, så det kanske ger Get in the Expresso Lane ett bättre utgångsläge hos mig 🙂

Vad tycker du?

