OPI:s 10 bästsäljare

OPI är ju ett internationellt populärt nagellacksmärke som har ett enormt stort sortiment med olika lacknyanser. Jag fick just en lista över de tio bäst säljande lacken i världen vilket var lite roligt! Föga förvånande består listan av lack i ganska klassiska färger som rött, rosa, vitt och nude, men bland annat ett blått lack har smugit sig in! Dessa är tydligen de tio lack som sålt bäst genom åren (bortsett från de toppar som kommer vid nya kollektioner):

OPI Cajun ShrimpOPI Cajun Shrimp

OPI Tickle My FranceyOPI Tickle My Francey

OPI Alpine SnowOPI Alpine Snow

OPI Big Apple RedOPI Big Apple Red

OPI Russian NavyOPI Russian Navy

OPI Strawberry MargaritaOPI Strawberry Margarita

OPI Bubble BathOPI Bubble Bath

OPI You don't know JacquesOPI You don’t know Jacques

OPI Lincoln Park After DarkOPI Lincoln Park After Dark

OPI I'm not Really a WaitressOPI I’m not Really a Waitress

Av dessa tio har jag faktiskt bara testat ett – You Don’t know Jacques. Vilka har du provat?

12 reaktioner på ”OPI:s 10 bästsäljare

    • Om jag inte minns helt fel har jag sett både Cajun Shrimp, Russian Navy, Jacques och Lincoln Park i basic-ställen på typ Kicks och Åhléns, men resten har jag däremot inte varit i närheten av…

  1. Jag har inte testat ett enda av dessa. Egentligen har jag pinsamt få OPI lack för att vara en lacknörd 🙂 You don’t know Jaques står däremot på min önskelista

  2. Det är nästan pinsamt, men jag har nästan allihop. Alpine Snow, Russian Navy (en av mina top 20!), Strawberry Margerita, Bubble Bath, You Don’t know Jacques (i både original och suede), Lincoln Park After Dark och I’m Not Really A Waitress. Sju av tio alltså.. Haha.

  3. Jag har Bubble Bath hemma. Har gillat det innan men nu tycker jag inte särskilt mycket om det längre … Men av dessa skulle jag väldigt gärna ha Alpine Snow, tycker det är fräscht med vitt på naglarna. 🙂

    • Jag kan förstå varför Bubble Bath är poppis totalt sett i sortimentet – ett fräscht lack för naturliga manikyrer. Inte så spännande dock 😉

      Vitt lack är snyggt! Jag föredrar dock om det inte är tippexvitt utan lite lite mer skirt, som Essie Marshmallow t ex.

Vad tycker du?

