OPI My Address is ”Hollywood”

Först ut att testas av lacken jag fått från Touring America-kollektionen är My Address is ”Hollywood”. Jag sitter och funderar på hur färgen bäst kan beskrivas och inser att jag ofta drar paralleller till frukter och bär, men här går jag faktiskt bet! Det är en mjuk och varm mellanrosa ton och lacket har ett finkornigt varmrosa skimmer i sig. I vissa vinklar ser det ut som att det finns guldtoner i skimret också.

OPI My Address is Hollywood

OPI My Address is Hollywood

Jag älskar rosa nagellack och uppskattar tillskottet av en varm rosa då de flesta rosa lack drar åt det kalla hållet eller alternativt är väldigt koralliga. Den här nyansen passar mina färger väldigt bra!

NOTD OPI My Address is Hollywood

NOTD OPI My Address is Hollywood

NOTD OPI My Address is Hollywood

Formulan är närmast perfekt att lacka med – lagom rinnig vilket minimerade behovet av ”städning” efteråt. Jag behövde två lager för att få full täckning och har skippat överlacket här när jag fotar för att lackets egen glow och lyster ska synas.

2 reaktioner på ”OPI My Address is ”Hollywood”

Vad tycker du?

