Gör hon inget vettigt på dagarna??

Har du reagerat över den plötsliga hyperaktiviteten här på makeupoholic? Inläggstakten har ökat markant och jag tänker att det kanske tarvar en förklaring. Det beror till lika delar på två saker: en nytändning – det är plötsligt ännu roligare att blogga och jag har massor med inspiration kring makeuper och saker jag vill skriva om.

Sedan har familjen återgått till vardagen efter semestern, det är jobb och dagis som gäller.

Ja, alla utom jag då, för jag går hemma och väntar på att den här bollen ska poppa:

Så jag försöker, efter bästa förmåga, fördriva tiden och en av sakerna som det nu plötsligt finns mer tid för är bloggandet – kul! Hoppas du också tycker det 🙂

Jag uppskattar också extra mycket när du lämnar en kommentar på inlägg du läst – det är ju det som gör det roligt att skriva, och dessutom håller det mig extra sysselsatt på dagarna 😉

18 reaktioner på ”Gör hon inget vettigt på dagarna??

  1. Jag misstänkte att det var så det låg till 🙂 Jag tycker verkligen att det är kul att du bloggar så aktivt! (hoppas nu att jag inte fastnar i spamfiltret..)

    • Nejdå, den här gången fastnade du inte – jag vet inte vad som hände förut… Kul att det uppskattas – då blir det ju bara ännu roligare 🙂

  2. Hoppla vilken härlig mage. Typisk ”pojkmage” skulle min mamma säga.
    Jättekul att det bloggas mer än vanligt här tycker jag, hoppas du har tid sen efter förlossningen också. 🙂

    • Tack! Ja jag har fått höra det – alla tre graviditeterna faktiskt och de andra två är ju tjejer så vi får se vad det blir denna gång… Det blir ju lite andra omständigheter sedan, men jag startade ju bloggen när tvåan var nyfödd så har gott hopp 🙂

  3. Vilken fin mage, och precis som Tinas mamma så skulle min mamma också säga att det är en typisk pojkmage. Men vem vet, kanske gömmer det sig en tjej därinne? Lycka till med allt! 🙂

Vad tycker du?

