OPI Touring America

De 12 lacken från OPI:s höstkollektion Touring America dyker snart upp i butik, och idag fick jag fyra lack från kollektionen skickade till mig för att prova. Jag har inget bra fotoljus just nu, så jag börjar med att bjuda på kollektionsbilderna:

Get in the Expresso Lane: ett kallt mörkbrunt krämlack med en lite dammig, ”smutsig” touch.

Honk if You Love OPI: ett mörkt plommonlila krämlack.

I Brake for Manicures: ytterligare ett mörkt krämlack i en något svårbenämnd färg – jag tycker mig ana framför allt grått och lila, men även brunt i det här lacket!

My Address is Hollywood: ett varmt mellanmörkt rosa lack med mycket skimmer i sig. Om det finns höstiga rosa färger så är det här en sådan!

Det jag gillar med de tre mörka lacken, är att de har en smutsig/dammig underton som jag tycker är väldigt snyggt! Sedan är jag generellt svag för nästan-svarta lack, så jag ser fram emot att testa dem och se hur de skiljer sig åt på naglarna.

Två andra lack i kollektionen som jag efter lite research suktar efter är det krämigt olivgröna Uh Oh, Roll Down The Window och det blå Road House Blues – de hamnar tills vidare på önskelistan!

Har du, eller planerar du att köpa några av lacken från Touring America? Berätta! Och är det något av dessa du är särskilt nyfiken på att se på naglarna?

4 reaktioner på ”OPI Touring America

  1. Jag underade på Uh Oh… jag vet inte om jag ids köpa det. Härligt att du får prova några. Jag misstänker att det är en kollektion man faller för mer IRL än när man ser promo-bilder.

Vad tycker du?

