Trånar efter: Too Faceds höstkollektion

Too Faced Fall 2011 Midnight in the Garden of Glamour

Höstkollektionerna dyker upp en efter en och listan på vad jag vill ha blir bara längre och längre! När jag såg Beleza-Tinas inlägg om den kommande höstkollektionen från Too Faced växte önskelistan direkt. Högst upp på listan ligger Smokey Eye Shadow Collection – en oemotståndlig palett för att göra olika varianter på sotade ögon:

Too Faced Midnight in the Garden of Glamour - Smokey Eye Shadow Collection

De släpper också ett gäng nya singelskuggor, och eftersom Too Faceds ögonskuggor är lite av en favorit hos mig sedan tidigare (fantastisk formula!) så är det ett antal av dessa som väckt mitt ha-begär:

Bild lånad från beleza-blogg.se

Alla ser ju fantastiska ut, men de som lockar mig mest utifrån de bilder jag sett är Midnight Mist, Petals to the Metal, Voilet Femme och Enchanted Garden – dessa skulle jag gärna kika närmre på! Ja, och de andra också tror jag 🙂

Kolla in hos Tina för att se bilder på resten av kollektionen!

2 reaktioner på ”Trånar efter: Too Faceds höstkollektion

Vad tycker du?

