Hello Precious!

Jag fick post idag, som jag hade hoppats! Det var fin-fina Naked Eye Palette från Urban Decay som jag beställt från HQ Hair och som nu damp ner i brevlådan:

Urban Decay Naked Eye PaletteLite närbilder på skuggorna, från vänster till höger:

Urban Decay Naked Eye Palette - närbild skuggorVirgin, Sin, Naked och Sidecar

Urban Decay Naked Eye Palette - närbild skuggorBuck, Half Baked, Smog och Darkhorse

Urban Decay Naked Eye Palette - närbild skuggorToasted, Hustle, Creep och Gunmetal

Spännande – den här ser jag fram emot att sätta penslarna i. Har du någon kombo som du tror extra mycket på?

 

 

 

11 thoughts on “Hello Precious!

  1. Cyt: Ja det tycker jag med🙂 Den har ju visats upp på otaliga sminkbloggar vid det här laget, men det ska bli spännande att börja testa skuggorna!

    Honi: Eller hur!?

    Kerstin: Vad roligt att höra från en som har den! Och det var roligt att stiftet trots allt blev fint på!

    Sminkjante: Vad kul att höra från dig🙂 Ja, det var kul att leveransen dök upp idag – som jag längtat🙂

  2. Åh, paletten är du verkligen to die for! Har länge väntat på att få köpa min egen. Får man lov och fråga hur lång tid det tog innan den hittade hem till dig? =) Har själv inte beställt från HQ Hair tidigare.

    • Den har ju periodvis varit svår att få tag på också, så det är kul att den finns i sortimentet igen! Jag beställde min 28 juli och den kom som sagt idag, så 10 dagar tog det den här gången. Jag har beställt från HQ Hair ett par gånger tidigare och min erfarenhet är att leveranstiden brukar ligga någonstans mellan en och tre veckor.

Vad tycker du?

