Förlåt!!

Har du blivit spammad av inlägg från mig senaste dygnet?

Jag har pillat med omkategorisering av inlägg och blev idag varse (TACK Kajalpennan för att du gjorde mig uppmärksam på detta!) att i alla fall Google Reader har tolkat dessa uppdateringar som nypubliceringar och formligen öst ur sig gamla inlägg från mig. Jag har själv haft koll på att det inte dykt upp i Bloglovin’, men inte kollat andra läsare!

Ber allra ödmjukast om ursäkt för att jag spammat er med en massa gamla inlägg – det var absolut inte min mening!

5 reaktioner på ”Förlåt!!

    • Härlig inställning – det är bra att du ser det så 🙂

      Jag ville bara tydliggöra att jag inte ägnat mig åt läsarfiske genom att försöka ge intryck av att ha en massa nya spännande saker på bloggen…

  1. Marybeth: vilken tur – hoppas att alla är lika överseende som ni är! 🙂

    Honi: vad bra – det hade varit ännu värre om det vräkts ut inlägg i alla kanaler…

    Undrar dock om WP skickar ut det som ett nytt inlägg varje gång man uppdaterar ett gammalt – för det behöver man ju göra för att t ex ändra kategorisering etc!?

Vad tycker du?

