Aussie jubileumsflaskor

I år är det 110-årsjubileum för landet Down Under och Aussie passar på att lansera speciella Limited Edition-flaskor för några av sina produkter.

Hur är det med dig – brukar du lockas av nya förpackningar men utan förändrat innehåll? Jag får erkänna att jag nog ibland låter mig luras av det knepet faktiskt, eftersom jag tycker om fina förpackningar.

Miracle Moist shampoo och balsam, Luscious Long shampoo, balsam och deep treatment samt Take the Heat shampoo, balsam, deep treatmentleave-in cream och leave-in spray är de produkter som fått en yttre remake för att fira.

Av det jag testat hittills har jag över lag varit väldigt nöjd med Aussies produkter. Här på bloggen har jag recenserat följande från Aussie för dig som är nyfiken på märket:

En titt på några av de nya förpackningarna, som finns i butik från augusti 2011:
2 reaktioner på ”Aussie jubileumsflaskor

  1. jag tycker att förpackningarna ser fina ut och gillar innehållet sedan tidigare, men jag har så himla svårt för den svenska prisnivån på märket.

Vad tycker du?

