Too Faced Peach Leopard Bronzer

Som jag trånat efter Too Faced Peach Leopard Bronzer! Jag är lite stolt över att ha stått emot så pass länge, men sedan skulle jag bara spana in Too Faced-rean på Pashion Cosmetics, vilket slutade med ett köp av Peach Leopard (fullpris ska tilläggas, den var inte med på rean). Tummen upp för Pashion – efter ett par arbetsdagar låg min leverans i brevlådan!

Jag är svag för produkter som är vackra i dosan och Peach Leopard här hör absolut till den kategorin. Men den är även väldigt trevlig att använda! Formulan skiljer sig en del från ”systern” Pink Leopard Bronzer, som innehåller ganska mycket skimmer och nästan ger en highlighteffekt. Med Peach Leopard får man däremot ett mycket mer naturligt och matt resultat.

Vad tycker du?

