OPI Suzi Says Feng Shui

OPI Suzi Says Feng Shui är ett lack från Hong Kong-kollektionen som jag använt riktigt mycket – jag förstår inte riktigt varför jag inte bloggat om det tidigare!?

Min bild är tagen i direkt solljus vilket gör att färgen ser mer klarblå ut än den egentligen är. Lacket har en mättad  blå ton som är lite åt denim-hållet men med inslag av turkost. Det är inte heller en ren kulör, utan färgen har en grå underton.

Suzi Says Feng Shui är ett rent krämlack med ypperliga lackegenskaper. Är man noggrann kan man klara sig med bara ett lager och få ett snyggt resultat, men jag brukar föredra två lite tunnare lager istället.

Vad tycker du?

