Shoppingtips: UD Naked Eye Palette

Nu finns den omtalade Urban Decay Naked Eye Palette åter i lager hos bl a HQ Hair. Jag har just klickat hem ett exemplar och hoppas verkligen att jag ska bli lika nöjd med den som jag tror! Jag har testat UD:s skuggor tidigare och gillar dem skarpt, och nyanserna i den här 12-skuggspaletten ser onekligen användbara ut:

Tillhör du skaran som redan köpt en? Är du nöjd med din?

8 reaktioner på ”Shoppingtips: UD Naked Eye Palette

  1. Köpte min Naked palette när jag var i London i mars och jag ÄLSKAR den!! använder den nästan varje dag, Alla färger är superfina och av hög kvalitet.
    Du kommer också älska den =) Jag lovar!

  2. Jag har den och den är så fantastisk som alla säger – och lite bättre! Man kan använda den till typ allting, en sotning, en naturlig skuggning, något dramatiskt och glittrigt eller bara något lite uppiggande. Perfekt! 🙂

Vad tycker du?

