IsaDora Sun Orange

Ytterligare ett reafynd som fick följa med hem samtidigt som IsaDora Orange; IsaDora Sun Orange (#119). Namnen är lika och färgen likaså. Skillnaden är att Sun Orange är ett skimmerlack, som tack vare skimret upplevs som något ljusare på naglarna. Jag tycker nästan färgen ligger i gränslandet mellan gult och orange? Här har jag lagt ett lager Sun Orange ovanpå Orange eftersom de ligger så otroligt nära varandra i nyans.

Jag brukar ha svårt för gula lack och älskar rödorange, men trots att Sun Orange ligger så nära gult gillar jag det. Fruktigt, somrigt och med en härlig lyster. Ett kap!

4 reaktioner på ”IsaDora Sun Orange

    • Tack! Ja, egentligen är det rätt otippat att jag trivs i den när den är så pass gul, men det är nåt med den som gör att jag ändå gillar den!

Vad tycker du?

