IsaDora Orange

Reashopping när det är som bäst: när man hittar sådant som inte stått framme i hyllorna på många många år – så många att det istället för att kännas ”so last year” känns riktigt spännande!

Så blev det till exempel när jag hittade IsaDora Orange (#118) i en realåda på Åhléns. Nyansen är precis som apelsinens skal och formulan är lite jelly-aktig; fruktig och skir och helt utan skimmer.

Här har jag två lager, man behöver nog egentligen tre för att helt slippa VN men nu är mina naglar så korta att det inte är nåt problem:

Har du gjort några reafynd?

5 reaktioner på ”IsaDora Orange

  1. Snyggt! Jag fyndade Isadoras Sheer Amethyst häromveckan! Tjusig bärrosa med holografiskt skimmer. För nästan inga pengar alls, tror jag gav 19 eller 29 spänn. 🙂

  2. Honi: Tack! Jag ser dock att den ser mörkare ut på bilderna än IRL. Apelsinskal är verkligen på pricken…

    Nailtastic: Låter som ett trevligt fynd!!

  3. Jag gör aldrig några reafynd. Blir så extremt oköpsugen när jag står framför en ställ där kläder hänger huller om buller utan system och nagellack som ligger nerslängda i en skål. Vänder och går ut. Synd, för ibland kan man hitta fynd tydligen (min mamma är drottning på reafynd dock. Klädmässigt. Fattar inte hur hon orkar)

    • Äsch då! Jag har ganska svårt för klädreor och har svårt att ge mig i kast med stora ”backar” med prylar, det får gärna vara lite mer organiserat för att locka mig, men då spanar jag gärna!

Vad tycker du?

