The Body Shop Honey Bronze Bronzing Powder

Många av de bronzers jag skrivit om tidigare den här säsongen har varit mer eller mindre skimriga, men om man vill ha en mer matt och naturlig finish är The Body Shops nya bronzer, Honey Bronze Bronzing Powder ett alternativ värt att spana in! Det finns i fyra olika nyanser som alla är nästintill matta, vilket gör det lätt att hitta en nyans som passar den egna hudtonen och som ger ett naturligt resultat.

Jag har fått nyansen 02. Fair Matte för att prova:

Tyvärr är den lite för ljus för min hy nu när jag redan hunnit få lite färg. Däremot tror jag den blir perfekt att använda för shaping under hösten och våren, när man är lite ljusare, då är det också ett extra plus att det inte är skimrigt.

Pudret är präglat som en honungskaka vilket gör att man knappt vill sätta borsten i det.

2 reaktioner på ”The Body Shop Honey Bronze Bronzing Powder

  1. Åh, jag gillar detta pudret så mycket! Använder inte bronzer så ofta (eller använde inte, nu gör jag :)) men denna är ju super, jag älskar att det är matt.

    • Instämmer att det är trevligt med en matt som ger ett väldigt naturligt och fint resultat, men den här var som sagt lite för ljus för mig – jag tror jag ska spana in de övriga nyanserna.

Vad tycker du?

