Deborah Shine Tech Sparkling Peacock

Eftersom jag inte var så förtjust i Aqua Blue bestämde jag mig för att testa layering, med ett lager av Deborah Shine Tech Sparkling Peacock över. Jag har inte testat Sparkling Peacock ensamt tidigare så jag vet inte riktigt hur likt resultatet blir lackets egen färg, men jag kan konstatera två saker:

  1. Sparkling Peacock matchar Aqua Blue färgmässigt väldigt väl!
  2. Utifrån hur Sparkling Peacock ser ut i flaskan hade jag förväntat mig att det skulle var mer turkost, d v s ha mer grönt i sig. Men det kanske det har om man använder det ensamt.

Jag är inte så stor på glitterlack men det här har ett lite mer finmalet skimmer vilket nästan gör att naglarna ser fuktiga ut – jag gillar, och jag gillar till och med den blå nyansen betydligt mer såhär! Här har jag bara lagt på ett lager och avslutat med Seche Vite:



3 reaktioner på ”Deborah Shine Tech Sparkling Peacock

Vad tycker du?

